Informació i Reserves

VISITES, RUTES I EXPERIÈNCIES CULTURALS: DESCOBREIX i VIU LA HISTÒRIA!

En l’actualitat realitzem diverses visites i rutes culturals programades, concertades o per a grups privats, i disposem de diverses experiències culturals dins del cicle DESCOBREIX LA SELVA o la promoció TRIA QUINA SELVA VOLS DESCOBRIR. Les Experiències Culturals són diverses propostes on es combinen visites o rutes culturals amb activitats lúdiques o gastronòmiques locals. Conèixer el país i la seva cultura és estimar-lo!

2020_logo_ExperienciesCulturals

Aquestes Visites, Rutes i Experiències Culturals es poden realitzar els dies publicitats, per a grups privats amb reserva prèvia i com a vals regal.

1) COM FER LA COMPRA d’una activitat o del val regal a través de la botiga virtual?

Per comprar una Experiència Cultural o activitat disponibles a la botiga, per a consum propi o per fer un Val Regal:

  1. Visiteu la web, seleccioneu l’activitat que més us interessi i la fiqueu al carret.
  2. Si és per un val regal, recordeu omplir l’apartat “informació addicional” amb un text breu per incloure. Exemple: Per a la Laura i família, de part dels seus amics (Màx. 125 caràcters per incloure al val regal). Si és amb una data concreta que ja ens heu reservat, també li posarem. Si no, indicarem fins quan té validesa i que s’ha de fer la reserva amb certa antelació.
  3. Per dubtes o més informació, envieu un correu electrònic a info@atri.cat o bé truqueu als telèfons 972.470.735 / 603.643.525
  4. El sistema de pagament de les activitats és per transferència bancària.
  5. La compra de l’experiència o val regal es considerarà formalitzada un cop efectuat l’ingrés.
  6. Si voleu rebre un val regal en format pdf a la vostra bústia de correu electrònic, millor que ens envieu un correu electrònic amb el comprovant de pagament a info@atri.cat. Rebreu un val regal en format PDF a la vostra bústia de correu electrònic dins les 72h posteriors com a màxim, perquè pugueu regalar-lo a qui vulgueu.
  1. Quan realitzis el teu pagament directament al nostre compte bancari. Si us plau, utilitza el número de comanda com a referència de pagament. Si abans de fer la compra vols consultar o reservar dia i hora de l’activitat, primer posa’t en contacte amb nosaltres per confirmar la disponibilitat.
  2. Si la compra és per un val regal. Si ens envies el justificant d’haver realitzat la transferència començarem a processar la teva comanda per enviar-te el val. Els vals regals caduquen el 31/12 de l’any natural en què s’han emès (excepte els comprats entre l’1 i el 31 de desembre, que caduquen el 31 de desembre de l’any natural següent).
  3. Una vegada finalitzada la compra, en cas de ser un val regal, rebreu el val en format PDF a la vostra bústia de correu electrònic dins les 72h posteriors com a màxim, perquè pugueu regalar-lo a qui vulgueu. A l’apartat d’informació addicional afegiu el text que voleu al “val regal” (màx. 125 caràcters).

Per bescanviar el Val (per a consum propi o per a Val Regal):

  1. Els destinataris del Val hauran de contactar amb nosaltres per telèfon o per correu electrònic per tal de realitzar la reserva de la data de l’activitat. Els vals regal inclouen una referència que caldrà que el beneficiari ens faciliti en fer la reserva.
  2. Els vals regal tenen validesa fins el 31/12/2022
  3. Podeu consultar la informació legal i les condicions d’Atri Cultura i Patrimoni SLU en el següent apartat: https://experienciesculturals.cat/informacio-i-reserves/

2) COM FER LES INSCRIPCIONS de les activitats programades si no estan activades a la botiga virtual?

  1. Per fer les activitats programades cal inscripció prèvia.
  2. Les places són limitades i per ordre d’inscripció.
  3. Les inscripcions es poden fer fins a 24h abans de l’inici l’activitat, sempre que hi hagi places disponibles.
  4. Les inscripcions es poden fer enviant un correu electrònic a info@atri.cat o bé trucant als telèfons 972.470.735 / 603.643.525
  5. Per fer la inscripció s’ha d’indicar (per telèfon o correu electrònic):
    • Activitat que es vol realitzar
    • Data de l’activitat
    • Nom i cognoms de la persona que fa la reserva, telèfon mòbil de contacte i correu electrònic.
    • De la resta d’inscrits: nom i cognoms de les persones a inscriure (especificar número d’adults i si hi ha infants, quants i l’edat)
    • S’enviarà un correu electrònic confirmant la reserva i indicant com fer el pagament per transferència bancària.
    • Com a mesura preventiva del COVID19 s’estableix la transferència bancària com a sistema de pagament de les activitats.
    • La reserva es considerarà formalitzada un cop efectuat l’ingrés. S’ha d’enviar el comprovant del pagament a info@atri.cat
    • Les places es prereservaran durant 24h. Si passat aquest termini no hem rebut la confirmació del pagament, quedaran alliberades.
    • Un cop rebut el comprovant de pagament s’enviarà un correu indicant el punt de trobada.
  6. Si l’activitat a realitzar es troba inclosa al portal Experience Catalunya podeu fer directament la inscripció des de l’enllaç de cada Experiència Cultural on diu FES LA TEVA RESERVA. Quan hi cliqueu s’obrirà l’aplicatiu de Experience Catalunya, portal de comercialització de l’Agència Catalana de Turisme (Generalitat de Catalunya), a través del qual es fa la reserva i el pagament.
  7. El dia de l’activitat, solament haureu de portar el correu electrònic de confirmació.

3) COM FER LA RESERVA d’una activitat en catàleg d’un grup particular o privat (amics, parelles, famílies, associacions, escoles, grups de jubilats, etc.) no disponible a la botiga online?

  1. La reserva es pot fer enviant un correu electrònic a info@atri.cat o bé trucant als telèfons 972.470.735 / 603.643.525 i sol·licitant un pressupost a mida.
  2. Per fer la reserva i el pressupost del grup s’ha d’indicar (per telèfon o correu electrònic):
    • Activitat que es vol realitzar.
    • Data de l’activitat i número de participants.
    • Nom i cognoms de la persona que fa la reserva, telèfon mòbil de contacte i correu electrònic.
    • Indicar dades fiscals si cal factura (empresa, associació, agència de viatges, escola, etc.)
    • S’enviarà un correu electrònic confirmant la reserva i indicant com fer el pagament per transferència bancària.
    • Com a mesura preventiva del COVID19 s’estableix la transferència bancària com a sistema de pagament de les activitats.
    • La reserva es considerarà formalitzada un cop efectuat l’ingrés. S’ha d’enviar el comprovant del pagament a info@atri.cat
    • Un cop rebut el comprovant de pagament s’enviarà un correu indicant el punt de trobada.
  3. El dia de l’activitat, solament haureu de portar el correu electrònic de confirmació.

4) COM FER LA COMPRA DE LA PROMOCIÓ “Tria quina Selva vols descobrir!” o del cicle “Descobreix la Selva”?

4.1) Per comprar o reservar les activitat de la promoció “TRIA QUINA SELVA VOLS DESCOBRIR!”:

  • Per comprar una Experiència Cultural de la promoció 2022 “Tria quina Selva vols descobrir” ho podràs fer a través de la botiga en línia d’aquesta web. A l’apartat 1 d’aquesta secció trobaràs tots els detalls i informació.

4.2) Per comprar o reservar les activitat del cicle “VISITES I RUTES CULTURALS: DESCOBREIX LA SELVA”:

  • Si estan activades a la botiga en línia podràs fer la compra directament com s’explica a l’apartat 1 d’aquesta secció (activitats activades a la botiga virtual o en línia)
  • Si no estan activades a la botiga en línia podràs fer la compra com s’explica a l’apartat 2 d’aquesta secció (activitats no activades a la botiga virtual o en línia)

CONDICIONS GENERALS DE LA COMPRA

L’adquisició de les activitats realitzades per Atri Cultura i Patrimoni (publicitades a www.atri.cat o www.experienciesculturals.cat) representa l’acceptació de les següents condicions:

  • El pagament de la visita, ruta o experiència cultural reservada dóna accés a l’activitat i inclou l’acceptació de la totalitat de les condicions d’ús de la mateixa sense reserves.
  • L’organització es reserva el dret de cancel·lar las visites per causes imprevistes de força major o per raons meteorològiques.  En aquests casos, es retornarà l’import pagat o es canviarà la visita, ruta o experiència cultural per un altre dia, renunciant l’usuari/client a un altre tipus de reclamació.
  • L’admissió queda supeditada al pagament previ de l’activitat.
  • Queda totalment prohibida la filmació, enregistrament o gravació d’imatges o sons sense la prèvia autorització escrita de l’organitzador. Queden reservats tots els drets d’imatge i propietat intel·lectual derivats de l’activitat
  • Els telèfons mòbils han d’estar en posició silenci durant l’activitat.
  • L’usuari/client autoritza a l’organització de l’esdeveniment a utilitzar qualsevol fotografia o qualsevol altra mena d’arxiu de la seva participació en aquest esdeveniment. En cas contrari, ha d’enviar un correu electrònic a info@atri.cat i especificar-ho.
  • L’organització no es fa responsable de la compra dels productes que no s’hagin adquirit en els punts de venda oficials especificats als web www.atri.cat o www.experienciesculturals.cat
  • Com a titulars dels drets intel·lectuals de les visites, rutes i experiències culturals que organitzem, creem i realitzem, ATRI CULTURA I PATRIMONI es reserva la possibilitat d’exercir les accions legals que corresponguin contra els usuaris que violin o infringeixin els drets de propietat intel·lectual i/o industrial.
  • L’usuari/client no podrà explotar o utilitzar comercialment de forma directa o indirecta, total o parcial cap dels continguts de les activitats.
  • Els continguts subministrats per ATRI CULTURA I PATRIMONI SLU estan subjectes als drets de propietat intel·lectual i industrial i són titularitat exclusiva d’ATRI CULTURA I PATRIMONI SLU o de les persones físiques o jurídiques que s’autoritzi. Mitjançant l’adquisició d’un producte o servei, ATRI CULTURA I PATRIMONI SLU no confereix a l’adquirent cap dret d’alteració, explotació, reproducció, distribució o comunicació pública sobre el mateix, reservant ATRI CULTURA I PATRIMONI SLU tots aquests drets. La cessió dels citats drets precisarà el previ consentiment per escrit del titular dels mateixos, de manera que el client no podrà posar a disposició de terceres persones aquests continguts. La propietat intel·lectual s’estén, a més del contingut inclòs a les activitats, a les webs www.atri.cat i www.experienciesculturals.cat, als seus gràfics, logotips, dissenys, textos, imatges i codis font utilitzats per a la seva programació.
  • Conforme al que estableix l’article 5 de la LO 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les seves dades passaran a formar part d’un fitxer responsabilitat de la nostra entitat amb la finalitat de possibilitar la relació comercial amb vostè, per a l’enviament dels productes adquirits, així com per a la remissió d’informació relacionada amb els nostres productes i serveis, incloent per a això el correu electrònic. Podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al nostre domicili, mitjançant  sol·licitud per escrit a info@atri.cat, acompanyada de la fotocòpia del seu NIF.
  • Les presents condicions generals es regeixen per la normativa vigent i aplicable i són competents en la resolució de conflictes els òrgans jurisdiccionals propis del territori on Atri Cultura i Patrimoni SLU té el domicili social.

CALENDARI DE VISITES, RUTES I EXPERIÈNCIES CULTURALS PROGRAMADES:

Per a més informació:
Atri Cultura i Patrimoni SLU // Carrer Nou, 60, 2n // 17455 Caldes de Malavella (Girona)
Tel. 972.470.735 / 603.643.525 / 620.969.762
a/e: info@atri.cat // web: www.atri.cat

Qui som?

ATRI CULTURA I PATRIMONI SLU és una empresa familiar adherida a l’Associació de Turisme la Selva Comarca de l’Aigua, al Club Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona Pirineus i a l’Agència Catalana de Turisme.

capsalera_Atri_revisada

ATRI CULTURA I PATRIMONI SLU és una empresa adherida a:

Atri Cultura i Patrimoni - turisme reserva visita cultural